Remko zwaait af!

Na 10 jaar mooie jaren zwaait Remko af als voorzitter van de Oranjevereniging.  Eigenlijk zou hij afscheid nemen na de spectaculaire feestweek van 2020. Maar door de Corona-crisis is dat helaas anders gaan lopen.

“Het is toch jammer dat de feestweek niet door kon gaan. Het zou voor mij een leuk klapstuk worden na 10 jaar herdenkingen, Koninginnedagen en Koningsdagen organiseren.

Maar ja..het is nait aans. Gelukkig is de mentaliteit van de Oranjevereniging ijzersterk. Welke tegenslagen er ook zijn.. een mooi feest zal er altijd komen!

Ik kijk terug naar een fantastische tijd met een eveneens fantastisch club mensen waarmee ik al die jaren leuk heb samengewerkt. Bedankt allemaal en wellicht tot ziens!”.

Een gedachte over “Remko zwaait af!”

1. Hoi
    Remko
    Wij vinden het heel erg jammer dat je als voorzitter de oranje vereniging gaat verlaten
    Jullie zijn echt een super team